تکنیک تشکر از ذهن

❇️ ما یا باور نمی‌کنیم که افراد خودشکوفا و موفق هم دشواری‌های بسیار داشتند، و یا اگر موانع و مشکلات متعددشون رو باور هم بکنیم، میگیم خوش به حالش که با این همه دشواری، کم نیاورده و ناامید نشده.

و نادیده می‌گیریم که اون‌ها هم کم آوردند، افکار ناامیدانه به ذهنشون هجوم آورده، استرس داشتند، نگران بودند، گریه کردند، و دفعات متعددی متحیر و سردرگم شدند که چه باید بکنند؛ اما به نق و ناله پناه نبردند و متوقف نشدند

☘ برای پیشرفت، موفقیت و خودشکوفایی، قرار نیست احساس ضعف نکنیم، اضطراب نداشته باشیم و افکار مأیوس‌کننده در ذهنمون به وجود نیاد این‌ها بخشی طبیعی از فرایند رشد و مواجه شدن با موقعیت‌های جدید و پرچالش هستند؛ اما نباید برای فرار از اضطراب و حال بدمون، از ادامه اجتناب کنیم.

وجود هیجانات ناخوشایند و افکار مأیوس‌کننده رو می‌پذیریم، اما مثل فرایندی که در تکنیک تشکر از ذهن توضیح داده شد، جدّی نمی‌گیریمشون و بر اساس اون‌ها عمل نمی‌کنیم. اگر اطلاعات یا مهارتمون کافی نیست، برای کسب اطلاعات و مهارت‌ اقدام می‌کنیم، اما هرگز در اینجا متوقف نمیشیم.


نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگذاری