به جای کوه پیمایی سریع تر و کوتاه تر کوه پیمایی استقامتی و کوه پیمایی با زمان های طولانی تر انجام دهید

انرژی مورد نیاز برای کوه پیمایی با سرعت زمان پیاده روی شما تناسبی ندارد

انرژی مورد نیاز برای گام برداری سریع تر به ازاء هر مایل اضافی در ساعت تقریبا دو برابر می شود, پس در کوه پیمایی آهسته تر ، شما قادر خواهید بود مسافت بیشتری را با انرژی یکسان بپیمایید
نیاز شما به استراحت تا اندازه زیادی به سرعت حرکت تان بستگی خواهد داشت

سرعت حرکت خود را یادداشت کنید آگاهی از مزایا و معایب کوه پیمایی سریع و آرام مفید خواهد بود, همان طور که در بالا اشاره شد ، کوه پیمایی با عموما سرعت کم بهتر از کوه پیمایی سریع است


نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگذاری