مصرف انبوه و اثر هنری ️ ف

مصرف انبوه و اثر هنری
️ فرهاد قنبری

امروزه با گسترش فضای مجازی هاله اطراف آثار هنری بیش از پیش از بین رفته است حالا به وفور مشاهده می‌کنیم که از نقاشی‌های ونگوگ و پیکاسو تا تصاویر مجسمه‌های میکل آنژ و مدام در شبکه‌های مجازی به اشتراک گذاشته می‌شود سلطه همه جانبه جهان مجازی چنان گسترش یافته است که نه فقط آثار هنری و فرهنگی بلکه اندیشه‌های رادیکال‌ترین و بزرگترین فلاسفه و متفکران نیز مدام با تصاویر مختلف در این شبکه‌ها دست به دست می‌شود

متن کامل را در جستارها بخوانید

جامعه‌شناسی


نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگذاری