فصد خون غرب تهران
خشکشویی
تصفیه آب
جرثقیل برقیa>

فرزندداری

Rate this post

جملات ممنوعه که نباید به کودکان بگویید
بمیرم از دستت راحت بشم
دیگه مامانت نیستم
لولو میخوره تورو
غذا نخوری کوچولو میمونی
پلیس دستگیرت میکنه
لجبازی بین دو تا پنج سالگی طبیعیه و کودک بین این سنین به دلیل خودمختاری لجاجت می‌کنه و دوست نداره به حرف والدینش گوش بده برای مجبور کردن کودک اونو نترسونید

من را تنها بگذار!

هیچ والدینی وجود ندارد که که آرزوی فرصتی برای آرامش و استراحت را نداشته باشد. پس هنگامی که می خواهید به استراحت بپردازید مراقبت از کودک را به همسرتان بسپارید ویا از یک پرستار کودک کمک بگیرید یا اینکه کودکتان را حدود نیم ساعت جلوی تلویزیون بگذارید تا بتواند انرژی از دست رفته شما باز گردد .

هنگامی که سرتان شلوغ است و مشغول کار هستید هیچگاه به کودکتان نگویید که “راحتم بگذار” یا “کار دارم”، زیرا پیغام شما موجب به وجود آمدن این تفکر می شود که حرف زدن با شما بی فایده است چون همیشه سرتان شلوغ است بنابراین کودک در بزرگسالی هم تمایلی به حرف زدن و مطرح کردن مسائلش با شما نخواهد داشت. در این زمان ها بهتر است پیش از تمام شدن کارهایتان به کودک بگویید که باید کارتان را تمام کنید و از او بخواهید در این مدت خودش را با انجام کارهایی مانند نقاشی و بازی سرگرم کند.

صبر کن بابا برگرده!

این شیوه بسیار آشنای فرزند پروری نوع دیگری از تنبیه است که بسیار بی نتیجه است زیرا انتقال مسولیت به فرد دیگر می تواند باعث کاهش قدرت نفوذ شما شود. زمانی که به کودکتان می گویید بگذار پدرت بیاید ، ممکن است شدت عذاب ناشی از انتظار مجازات بیشتر از حد لازم باشد. برای تاثیرگذاری خودتان کنترل شرایط را در دست بگیرید .

Rate this post

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *