بدون قاعده گوشت می‌ خورید؟

بدون قاعده گوشت می‌ خورید؟

️یک خانم ۶۵ ‌کیلویی تقریبا به ۴۶ ‌گرم پروتئین در روز نیاز دارد مثلا ۱۵۰ گرم سینه مرغ حدود ۲۶ گرم پروتئین دارد، بنابراین اگر آن را به ۲۲۵۰ گرم برسانید، می‌ توانید میزان پروتئین روزانه خود را از طریق آن تامین کنید
️اما اگر وزن‌ تان بیشتر از این است یا فعالیت بسیار زیادی دارید (منظور از خیلی فعال این است که هفته‌ای ۶ بار به باشگاه بروید و حداقل یک ساعت ورزش Sport کنید)، مقداری که باید مصرف کنید کمی بیشتر است
️اگر فرد بی‌تحرکی هستید، برای یافتن مقدار نهایی مصرف پروتئین روزانه‌ تان، وزن‌تان را (به کیلوگرم) در ۸ ۰ ضرب کنید و اگر فردی فعال یا باردار هستید آن را در ۳ ۱ ضرب کنید و اگر فعالیت‌ تان بسیار زیاد است آن را در ۸ ۱ ضرب کنید
️دوندگان ماراتن به‌مراتب به پروتئین بیشتری نیاز دارند در‌واقع بافت‌های عضلانی آنها به‌خاطر ورزش و تحرک زیاد، مدام تجزیه و تخریب می‌شود
️همان زن ۶۵ کیلویی که به عنوان مثال به آن اشاره کردیم، اگر دونده ماراتن باشد باید چیزی حدود ۱۰۶ گرم پروتئین در روز مصرف کند، چیزی بیشتر از دو برابر زنی که هیچ تحرکی ندارد

زنان

Join ➣ ☜


نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگذاری